New Page 7
Līguma nosacījumi par pakalpojumiem
un apmaksas kārtību Polijas Informācijas Centrā.
Pirms
kāda pakalpojuma pasūtīšanas, sākumā ir jāiepazīstas ar līguma
nosacījumiem par pakalpojumiem un apmaksas kārtību Polijas
Informācijas Centrā (“Nosacījumi”). Tas nepieciešams, lai turpmākās
attiecības starp Polijas Informācijas Centru un klientu būtu stingri
noteiktas un reglamentētas. Šie nosacījumi ir līguma
neatņemama sastāvdaļa, kuru noslēdz Polijas Informācijas Centrs un klients. Šie
nosacījumi attiecas uz visiem Polijas Informācijas Centra
sniegtajiem pakalpojumiem. Daļai sniegto pakalpojumu, kuri
aprakstīti dažādos piedāvājumos, ir savi papildnosacījumi, ar kuriem
klients iepazīstas atsevišķi.
1.
Līgums,
līguma slēgšana
1.1
Līgums sastāv no trim neatņemamām sastāvdaļām: klienta
pieteikums – līgums; līguma nosacījumi; rēķins, kas izrakstīts uz
pieteikuma pamata.
1.2
Katram konkrētajam pakalpojumam klients aizpilda
pieteikumu un iesniedz to Polijas Informācijas Centra darbiniekam,
kurš pabeidz pieteikuma aizpildīšanu, nosakot garantijas summu, un
atdod to atpakaļ klientam.
1.3
Ja pieteikumā minēto pakalpojumu izpildes nosacījumi un
cenas klientu apmierina, tad klients paraksta pieteikumu un samaksā
Polijas Informācijas Centram garantijas summu, kas tiek atgriezta tam
pilnā apmērā, ja ir nokārtotas visas līguma saistības. Parakstīto
līgumu klients iesniedz atpakaļ Polijas Informācijas Centra
darbiniekam, kurš to bija aizpildījis.
1.4
Iemaksājot garantijas naudu, klients pretī saņem kvīti,
kur ir norādīts iemaksātās summas apmērs, kas ir identisks pieteikumā
norādītajam garantijas summas apmēram. Kvīts nozaudēšanas gadījumā
iemaksātā garantijas summa netiek atgriezta.
1.5
Abpusēji (klients – Polijas Informācijas Centra
darbinieks) parakstītais pieteikums ir klienta un Polijas Informācijas
Centra savstarpēji noslēgtais līgums par pakalpojumiem, kas minēti
parakstītajā pieteikumā, kura izpildi reglamentē esošie noteikumi, un,
kurš ir saistošs gan klientam, gan Polijas Informācijas Centram līdz
visu pieteikumā minēto saistību pilnīgai izbeigšanai.
1.6
Tāpat klients uzņemas atbildību par citu personu, kuras
minētas pieteikumā, sniegto datu pareizību.
2.
Savstarpējie
norēķini
2.1
Visi norēķini starp klientu un Polijas Informācijas
Centru notiek ar bankas starpniecību. Izņēmums ir sīki pakalpojumi,
par kuru sniegšanu netiek slēgts līgums.
2.2
Klientam, saņemot rēķinu, ir jāpārbauda tā pareizība
(pakalpojumi, izcenojumi, laiki utt.). Jebkura veida pretenzijas pēc
rēķina apmaksas netiks pieņemtas.
2.3
Klientam rēķins obligāti ir jāapmaksā rēķinā noteiktajā
termiņā. Par katru nokavēto dienu jāmaksā soda nauda 1% dienā no
rēķina kopējās summas.
2.4
Katrā pieteikumā - līgumā ir uzrādīta galējā cena, kas
klientam ir jāapmaksā bankā. Šī cena var tikt mainīta no Polijas
Informācijas Centra neatkarīgiem apstākļiem. Ja galējās cenas izmaiņa
ir virs 10%, tad klients ir tiesīgs atteikties no iepriekš noslēgtā
līguma izpildes un saņemt atpakaļ pilnā apmērā iemaksāto garantijas
summu.
2.5
Gadījumā, ja klients atsakās no rēķina apmaksas,
Polijas Informācijas Centram ir tiesības paturēt garantijas summu
pilnā apmērā.
3.
Cenas un to
noteikšanas kārtība. Rēķina izrakstīšana.
3.1
Par saviem sniegtajiem pakalpojumiem Polijas
Informācijas Centrs ņem noteiktas summas, kuru apmēru nosaka spēkā
esošais cenrādis. Katrā rēķinā ar atsevišķu aili tās ir izceltas.
3.2
Autobusa un avio biļešu, ceļazīmju, un citu
pakalpojumu, kuru sniedzējs nav Polijas Informācijas Centrs, cenas
Polijas Informācijas Centrs nosaka, balstoties uz līguma noslēgšanas
dienā Latvijas Unibankas noteikto konkrētās valūtas pārdošanas
maksimālo kursu, kas ir palielināts par 4%. Šī informācija tiek
fiksēta līgumā.
3.3
Rēķins tiek izrakstīts un nogādāts klientam tikai pēc
līgumā minēto pakalpojumu apstiprinājuma saņemšanas no pakalpojuma
sniedzēja puses.
4.
Atbildība
par sniegtajiem pakalpojumiem.
4.1
Polijas Informācijas Centrs nes atbildību tikai par
saviem pakalpojumiem.
4.2
Par pakalpojumiem (autobusu biļetes, ceļazīmes utt.),
kurus Polijas Informācijas Centrs sniedz kā starpnieks, Polijas
Informācijas Centrs atbildību nenes. Gadījumos, ja rodas kaut kādas
pretenzijas par pakalpojumu kvalitāti, kurus tieši nesniedz Polijas
Informācijas Centrs, tad Polijas Informācijas Centrs uzņemas, ja
klients ir rakstveidā izteicis tādu lūgumu, starpnieka lomu starp
klientu un pakalpojuma sniedzēju.
5.
Izmaiņas,
atteikumi, anulācijas.
5.1
Visas izmaiņas tiek veiktas saskaņā ar konkrētā
pakalpojuma sniedzēja noteikumiem un tikai pēc klienta rakstiskā
pieteikuma Polijas Informācijas Centram. Izmaiņu veikšana ir maksas
pakalpojums, kura cenu nosaka sekojoši: Polijas Informācijas Centra
pakalpojums (pēc aktuālā cenrāža) + pakalpojuma sniedzēja ieturētā
komisijas summa, kuru apstiprina pakalpojuma sniedzējs.
5.2
Atteikumi par konkrētiem pakalpojumiem tiek pieņemti no
klienta Polijas Informācijas Centrā tikai rakstiskā pieteikuma formā,
norādot atteikuma iemeslus. Kompensāciju par atteikšanos no konkrētā
pakalpojuma nosaka šī pakalpojuma sniedzējs. Atteikuma veikšana ir
maksas pakalpojums, kura cenu nosaka sekojoši: Polijas Informācijas
Centra pakalpojums (pēc aktuālā cenrāža) + pakalpojuma sniedzēja
ieturētā komisijas summa, kuru apstiprina pakalpojuma sniedzējs.
5.3
Pakalpojumu anulāciju veic Polijas Informācijas Centrs
gadījumos, kad klients nepilda savas saistības attiecībā pret Polijas
Informācijas Centru, vai arī rodas kaut kādas citas problēmas, kas
neļauj realizēt pieteikumā minētos pakalpojumus. Par pakalpojuma
anulāciju Polijas Informācijas Centrs ir tiesīgs paturēt klienta
iemaksāto garantijas summu gadījumos, kad pakalpojumu anulācija jāveic
klienta vainas dēļ.
6.
Attiekšanās
vai izmaiņas Polijas Informācijas Centra pakalpojumos.
6.1
Katram klientam ir tiesības atteikties no iepriekš
pasūtītajiem un apmaksātajiem Polijas Informācijas Centra
pakalpojumiem, ja tie netika realizēti kopā ar citu firmu
pakalpojumiem (autobusu biļetes; ceļazīmes utt.), par ko liecina
izrakstītais rēķins.
6.2
Par atteikšanos vai izmaiņām Polijas Informācijas
Centrs atgriež vai papildus iekasē naudas summu, kuras apmēru nosaka
zemāk dotā tabula:
Dienas pirms pakalpojuma
realizācijas |
Atteikšanās, %no kopējās summas. |
Izmaiņas, %no kopējās summas. |
Vairāk nekā 28 d. |
20% |
5% |
No 28d. līdz 15 d. |
40% |
20% |
No 15d. līdz 8d. |
60% |
40% |
No 8d. un mazāk |
100% |
80% |
7.
Gala
nolikums.
7.1
Pēc visu formalitāšu nokārtošanas klientam uz rokām
paliek: esošie nosacījumi; rēķins, kurā ir minēti visi sniedzamie
pakalpojumi; bankas kvīts par rēķina apmaksu; pakalpojuma sniedzēja
dokumenti (biļetes, ceļojuma dokumenti vai arī citi dokumenti, kas
apliecina pakalpojuma saņemšanu).
7.2
Pēc visu formalitāšu nokārtošanas Polijas Informācijas
Centram paliek klienta pieteikums – līgums un klientam izsniegtā kvīts
par garantijas summas iemaksāšanu.
7.3
Pēc jauno nosacījumu vai papildus nosacījumu iznākšanas
vecie nosacījumi zaudē jebkādu spēku.
Polijas Informācijas Centrs nenes
nekādu atbildību par drukas un bankas kļūdām.
|